Ultima actualizare: 16.05.2025
Politica de Retur
La Empath e in regula daca te razgandesti. Empath.ro certifica si garanteaza calitatea produselor comercializate.
Ne dorim sa iubiti produsele noastre si sa devina piese preferate in garderoba voastra zilnica. Acesta este motivul pentru care am gandit o procedura de retur simpla, clara si rapida.
Daca un produs achizitionat nu te multumeste pe deplin sau nu ti se potriveste marimea, iti oferim posibilitatea de a-l returna in termen de 14 de zile calendaristice (numaratoarea incepe din ziua in care ai primit coletul) fara nici o explicatie, desi ne-ar ajuta sa stim motivul. O comanda poate fi returnata integral sau partial.
Cum returnez un produs?
1. Completezi acest formular de retur si in felul acesta ne anunti ca vrei sa returnezi unul sau mai multe produse din comanda.
2. Impachetezi produsul/produsele. Ar fi minunat daca ai avea cutia noastra initiala, dar daca nu, ai grija sa fie bine impachetat(e) si ferit(e) de umezeala.
Noi trimitem curierul la adresa specificata de tine, pentru ridicarea coletului, de obicei a doua zi dupa primirea cererii de retur.
Taxa de retur este de 17 lei si reprezinta costul transportului retur și va fi scăzută din suma datorată.
Neridicarea coletului și rambursarea comenzii achitate online
În cazul în care o comandă achitată online (cu cardul) nu este ridicată de către client și se întoarce automat la expeditor, vom rambursa contravaloarea produselor, însă costul de transport nu este rambursabil. Această măsură reflectă costurile reale de expediere suportate de companie. Vă rugăm să plasați comenzi doar dacă sunteți sigur că le puteți recepționa în intervalul estimat de livrare.
Începând cu data de 13 septembrie 2024 nu mai percepem taxa pentru înlocuirea produselor.. Aceasta regulă se va aplica doar pentru prima înlocuire de produs. Dacă este nevoie de o a doua înlocuire, taxa percepută va fi de 27 de lei.
Daca doresti sa schimbi produsele achizitionate cu alte produse, te rugam sa specifici produsele in campul de Observatii/Alte comentarii din formular. In acest caz, in campul ''Cont bancar pentru returnare contravaloare comanda*'' te rugam sa scrii 'SCHIMB'.
Daca returul are loc din cauza unui defect al produsului, te rugam sa ne contactezi pe contact@empath.ro . In acest caz costul transportului retur va fi achitat de catre noi.
Produsele achiziționate cu un card cadou pot fi returnate în termenul legal de 14 zile.
Contravaloarea produsului returnat nu se rambursează în numerar sau pe un card bancar, ci sub formă de credit disponibil pe un nou card cadou, pe care îl veți putea folosi pentru o viitoare comandă.
Aceasta este o practică standard și legală, conform legislației în vigoare.
!! Nu acceptam produsele care au fost spalate si/sau folosite ori produse care vin in alta stare decat cea in care au fost trimise. Deasemenea nu acceptam produse cu par de animale !! Produsele conforme pentru retur sunt cele care se intorc la noi in aceeasi stare in care au fost trimise si in conditii perfecte pentru a fi revandute!
Daca un produs neconform este returnat, acesta va fi refuzat si returnat clientului. Daca acesta refuza primirea lui, noi il vom pastra fara nici un fel de despagubire.
3. Dupa ce coletul ajunge la noi este verificat si aprobat/respins.
Daca produsele sunt conforme si ai dorit schimb cu alte produse care sunt pe stoc, in maxim 7 zile lucratoare pleaca de la noi pachetul cu produsele schimbate.
Daca produsele sunt conforme dar produsul cu care se dorește shimb nu mai este pe stoc la data recepționării produsului vei fi contactat de un coleg pentru a-ți prezenta produse similare sau pentru a ne furniza un cont IBAN pentru returnarea sumei.
Daca produsele sunt conforme si ai dorit restituirea banilor, noi iti vom returna contravaloarea produsului in termen de maxim 14 zile.
Costurile pentru serviciile deja prestate nu se returneaza (ex. costurile de transport, ambalare produs, etc)
FOARTE IMPORTANT! In cazul produselor personalizate dupa cerintele clientilor nu este acceptata inlocuirea sau restituirea banilor.