Ultima actualizare: 26.10.2023
Politica de Retur
La Empath e in regula daca te razgandesti. Empath.ro certifica si garanteaza calitatea produselor comercializate.
Ne dorim sa iubiti produsele noastre si sa devina piese preferate in garderoba voastra zilnica. Acesta este motivul pentru care am gandit o procedura de retur simpla, clara si rapida.
Daca un produs achizitionat nu te multumeste pe deplin sau nu ti se potriveste marimea, iti oferim posibilitatea de a-l returna in termen de 14 de zile calendaristice (numaratoarea incepe din ziua in care ai primit coletul) fara nici o explicatie, desi ne-ar ajuta sa stim motivul. O comanda poate fi returnata integral sau partial.
Cum returnez un produs?
1. Completezi acest formular de retur si in felul acesta ne anunti ca vrei sa returnezi unul sau mai multe produse din comanda.
2. Impachetezi produsul/produsele. Ar fi minunat daca ai avea cutia noastra initiala, dar daca nu, ai grija sa fie bine impachetat(e) si ferit(e) de umezeala.
Noi trimitem curierul la adresa specificata de tine, pentru ridicarea coletului, de obicei a doua zi dupa primirea cererii de retur.
Taxa de retur este de 14 lei si reprezinta costul transportului retur.
Taxa pentru schimbare de produs este de 26 lei si reprezinta costurile transporturilor (retur+noul transport). Aceasta taxa se aplica ori de cate ori se schimba un produs!
Taxele de transport vor fi achitate la primirea produselor inlocuitoare sau, in cazul restituirii banilor, vor fi scazute din suma datorata.
Daca doresti sa schimbi produsele achizitionate cu alte produse, te rugam sa specifici produsele in campul de Observatii/Alte comentarii din formular sau sa ne trimiti un email pe adresa de email contact@empath.ro. In acest caz, in campul ''Cont bancar pentru returnare contravaloare comanda*'' te rugam sa scrii 'SCHIMB'.
Daca returul are loc din cauza unui defect al produsului, te rugam sa ne contactezi pe contact@empath.ro sau la numarul de telefon 0762686438. In acest caz costul transportului retur va fi achitat de catre noi.
!! Nu acceptam produsele care au fost spalate si/sau folosite ori produse care vin in alta stare decat cea in care au fost trimise. Deasemenea nu acceptam produse cu par de animale !! Produsele conforme pentru retur sunt cele care se intorc la noi in aceeasi stare in care au fost trimise si in conditii perfecte pentru a fi revandute!
Daca un produs neconform este returnat, acesta va fi refuzat si returnat clientului. Daca acesta refuza primirea lui, noi il vom pastra fara nici un fel de despagubire.
3. Dupa ce coletul ajunge la noi este verificat si aprobat/respins.
Daca produsele sunt conforme si ai dorit schimb cu alte produse care sunt pe stoc, in maxim 3 zile lucratoare pleaca de la noi pachetul cu produsele schimbate.
Daca produsele sunt conforme si ai dorit restituirea banilor, noi iti vom returna contravaloarea produsului in termen de 7 zile. Costurile pentru serviciile deja prestate nu se returneaza (ex. costurile de transport, ambalare produs, etc)
FOARTE IMPORTANT! In cazul produselor personalizate dupa cerintele clientilor nu este acceptata inlocuirea sau restituirea banilor.